Många tjänster där ute vill förenkla vardagen för dig men samtidigt förändra ditt sätt att arbeta. Den snabbaste vägen till en enklare vardag går genom dina nuvarande rutiner. Utan att byta affärssystem eller ändra hur du sköter fakturering kan du koppla in Waya och effektivisera din vardag. Waya samordnar hela flödet från första fakturan till kravhantering, betalning och bokföring.
Det kallar vi Waya 360°.
Många företagare lägger alldeles för mycket tid på att bevaka fakturor och påminna kunderna om att betala. För att förenkla sin vardag väljer många att lägga ut fakturering, fakturaköp och inkasso på finansbolag.
Du sparar tid men dina kunder förlorar i andra ändan. Med så mycket som tre olika varumärken som har kontakt med din kund och vill ha betalt på olika ocr-nummer blir det garanterat en tidskrävande uppgift att betala dina fakturor.
Waya 360° kopplar du upp direkt i ditt eget affärssystem och samlar samtidigt in alla kontaktytor med kunderna till en enhet. Du kan både fakturera, sälja dina fakturor och få betalt inom 24 timmar, sköta kravhantering och inkasso, göra kreditupplysningar, bevaka dina kunders kreditvärdighet, få in betalningar och få bokföringen gjord automatiskt.
Slut cirkeln runt kundens betalningar.
Våra övriga tjänster fungerar som stöd till dig för att få processen kring att få betalt ska vara enklare och säkrare. Vi hjälper dig att få betalningar bokförda automatiskt, bevaka om det sker några större ekonomiska förändringar hos dina kunder och slutligen kan vi städa upp bland förfallna fakturor och samla in betalningar.
Våra övriga tjänster fungerar som stöd till dig för att få processen kring att få betalt ska vara enklare och säkrare. Vi hjälper dig att få betalningar bokförda automatiskt, bevaka om det sker några större ekonomiska förändringar hos dina kunder och slutligen kan vi städa upp bland förfallna fakturor och samla in betalningar.
Har du frågor om Waya 360° eller vill bli kund till Waya är du välkommen att kontakta:
Waya försäljning, 010 – 330 20 88