I vårt dagliga arbete träffar vi massvis av företag för att hjälpa dem med ekonomiska frågor och underlätta deras resa framåt. Vi har valt att anlita Waya för hela vår fakturering, något vi är väldigt tacksamma över. Deras fakturaservice har gjort att vi sparar värdefull tid samtidigt som det ökar våra kunders likviditet.
Vi upplever att Waya alltid står för enkla och schyssta villkor. På baksidan av Wayas påminnelser och inkassokrav framgår tydligt vad exakt som ska betalas, vilket underlättar för kunden. Vi vill förkorta processen för försenade betalningar så mycket som möjligt, något som Wayas final notice-brev hjälper oss med. Brevet ger kunderna en extra möjlighet att betala vilket är både effektivt och uppskattat. Att vi har outsourcat hela vår kundreskontra till Waya gör att vi känner oss trygga i att våra kunder betalt och att slutkunden blir nöjd.
Adam Von Köhler – Head of Digital Aspia AB
Har du frågor om Waya360° är du välkommen att kontakta oss på: 010 330 20 88 eller via nedanstående formulär.