Vår verksamhet består av flertalet franchisetagare, vilket gör det viktigt att ha kontroll över likviden. Vi har valt att synka all fakturering och kravhantering för franchisetagarna, därför har Wayas tjänst CleanUp varit en viktig del i vårt dagliga arbete.
Vi som moderbolag till franchisetagarna upptäckte att vi tidigare ägnade alldeles för mycket tid och fokus åt administration och att få betalt. Att söka igenom fakturor och få allt att stämma överens äter viktig tid från verksamheten. När vi nu får hjälp av Waya inom dessa områden märker vi att vi har betydligt bättre kontroll över vår likvid. Tjänsten CleanUp ser till att vi får betalt för det vi ska och skyndar på processen. Den insats som Wayas tjänster står för gör att vi i stället kan lägga mer kraft och energi på försäljning och annat som driver bolaget framåt.
Jonas Bjurström, Affärsutveckling Folkpool AB
Har du frågor om Waya360° är du välkommen att kontakta oss på:
010 330 20 88 eller via nedanstående formulär.