Vi hjälper dagligen våra kunder i frågor som gäller ekonomi och betalningar. I vårt partnerskap med Wayas fakturaservice ser vi att deras tjänster underlättar för kunderna. Att kundreskontran startar direkt i affärssystemet ger ett bättre flöde på ”invoice to pay” vilket gör att vi kan fokusera på våra kunder och förbättra deras likviditet. Med denna strategi snabbas inbetalningarna på samtidigt som antalet betalningskrav som skickas ut minimeras, något som gör att kundens rörelsekapital minskar rejält även det.
En av de stora fördelarna i vårt partnerskap med Waya är att vi ser stora möjligheter till att öka kundnöjdheten ytterligare. Wayas möjligheter till delbetalning innebär att våra kunder kan öka sin försäljning och påskynda sin likviditet på ett schysst sätt
Ulf Ohlfedlt, Head of New Sales Lowell Sverige AB
Har du frågor om Waya360° är du välkommen att kontakta oss på:
010 330 20 88 eller via nedanstående formulär.